wonderwee

wee'd love to dress you

Mailing list

with 244 comments

Leave your e-mail if you would like to be informed first-hand about our new arrivals!

*Please leave your email in the fields provided so that the e-mail addresses will be screened.

Please note: Initial comments will not be shown. As soon as wonderwee adds your e-mail to the mailing list, your comment will show.

Advertisements

Written by wonderwee

March 30, 2009 at 5:51 PM

244 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mailing List

    ARABELLE

    March 20, 2011 at 5:31 AM

  2. Mailing List

    CHE'NELLE ARABELLE

    March 7, 2011 at 4:06 PM

  3. would like to be updated on new arrivals (:

    Carissa

    April 10, 2010 at 6:36 PM

  4. I would like to join your mailing list!

    dorcas

    March 27, 2010 at 12:55 AM

  5. add, thanks!

    Cheryl

    March 24, 2010 at 8:11 PM

  6. ADD ME! :D PLEASE don’t stop selling :)

    Iqah

    March 9, 2010 at 2:57 AM

  7. Do add! :)

    J

    February 27, 2010 at 1:36 PM

  8. Add me to mailing list! =))))

    Chelsey

    February 26, 2010 at 2:28 PM

  9. add me

    Drea

    February 26, 2010 at 3:20 AM

  10. add me to your mailing list. thanks

    Jolene

    February 24, 2010 at 4:30 PM

  11. Please add. Thanks! (:

    Hui shuang

    January 23, 2010 at 12:16 AM

  12. Add pls! (:
    Love your rings!

    WanYing

    January 21, 2010 at 8:12 PM

  13. add me add me!

    thanks!:D

    piing

    January 21, 2010 at 12:28 PM

  14. add me to your mailing list please ~

    thank you =)

    biyun

    January 9, 2010 at 7:37 PM

  15. add me!!

    fyeQa

    January 7, 2010 at 3:58 PM

  16. Add me!!!

    Lemme noe if you’ll be bringing in feather hair clips too!!

    thanks~

    Jorin

    December 19, 2009 at 11:14 PM

  17. hey there, add me :> thx.

    syakirah

    December 16, 2009 at 9:52 PM

  18. add me! =))

    Sherrona

    December 16, 2009 at 11:50 AM

  19. Hi,I would like to join the mailing list

    Candice

    December 6, 2009 at 7:18 PM

  20. Add me to mailing list !:D

    Candice

    December 6, 2009 at 6:59 PM

  21. i would like to be part of ur mailing list plz.

    tankiew!

    Nurliyana

    December 6, 2009 at 3:12 PM

  22. pls add me.

    rarah

    December 5, 2009 at 11:43 PM

  23. add me to mailing list, thanks.

    yi ting

    November 30, 2009 at 12:34 AM

  24. Add please :)

    vivian

    November 28, 2009 at 1:05 AM

  25. Thank you.

    Elizabeth

    November 27, 2009 at 5:48 PM

  26. kindly add me onto your mailing list, thanks!

    Jolene

    November 27, 2009 at 1:03 AM

  27. pls add me

    meilan

    November 4, 2009 at 2:31 PM

  28. add me!

    Jorinda

    November 1, 2009 at 10:47 PM

  29. to mailing list!!(:

    Shufen

    October 28, 2009 at 9:52 PM

  30. add me =)

    sarina

    October 18, 2009 at 1:14 PM

  31. add me:)

    Pamela

    October 17, 2009 at 11:55 PM

  32. ADD PLEASE (:

    rachel

    October 17, 2009 at 1:39 AM

  33. add me thks

    Serene

    October 16, 2009 at 1:03 PM

  34. ML PLZ :D

    Shirley

    October 14, 2009 at 3:58 PM

  35. mailing list!

    dawn

    October 14, 2009 at 12:56 AM

  36. Mailing list <:

    Velle

    October 10, 2009 at 3:12 AM

  37. please add!

    Eme

    October 7, 2009 at 11:19 AM

  38. pls add me into the mailing list

    silin

    October 4, 2009 at 10:50 PM

  39. Will love to be part of your mailing list. add me! (;

    Sunday

    September 30, 2009 at 2:35 AM

  40. do add me to ur mailing list! :)

    angie

    September 29, 2009 at 10:43 PM

  41. Hi,pls add me to your mailing list!thanks!

    melissa

    September 28, 2009 at 2:36 PM

  42. Add

    Fiona Yap

    September 27, 2009 at 5:17 PM

  43. mailing list!

    ARABELLE

    September 26, 2009 at 8:15 AM

  44. mailing list =)

    Malerie

    September 25, 2009 at 10:23 PM

  45. add me in ur mailing list pls!

    Fadillah

    September 25, 2009 at 6:47 PM

  46. add me please!(: thanks

    Nurul

    September 25, 2009 at 4:58 PM

  47. add me! :)

    madeline

    September 25, 2009 at 2:18 PM

  48. Add me to your mailing list! :D

    Melissa

    September 22, 2009 at 4:23 PM

  49. Add me.
    Thanks

    Jasmine

    September 22, 2009 at 11:08 AM

  50. thanks for addingme!

    xueminn

    September 21, 2009 at 2:09 PM

  51. add me pls :)

    natalie

    September 21, 2009 at 1:29 PM

  52. Mailing list!

    Lynn

    September 21, 2009 at 12:56 PM

  53. hi. do add me.. thank you

    kaysha

    September 21, 2009 at 12:36 PM

  54. thanks..

    michelle

    September 21, 2009 at 11:56 AM

  55. add me thanks!

    py

    September 21, 2009 at 2:27 AM

  56. add me thanks! (:

    jessica

    September 21, 2009 at 1:50 AM

  57. Add me please, thanks :D

    Elyn

    September 21, 2009 at 1:38 AM

  58. hello! do add me to your mailing list! (:

    serene

    September 20, 2009 at 11:57 PM

  59. add me! =)

    dorcas

    September 17, 2009 at 8:39 PM

  60. add me pls(:

    shufen

    September 14, 2009 at 1:54 PM

  61. Hello! Please add.
    Thanks! :)

    Theresa

    September 13, 2009 at 10:34 PM

  62. add me pls!

    Gladys

    September 13, 2009 at 9:59 PM

  63. mailing list (:

    cristal

    September 11, 2009 at 2:07 PM

  64. add pls

    Kenny

    September 10, 2009 at 7:05 PM

  65. hi add me!
    thanks(:

    sarah

    September 10, 2009 at 11:30 AM

  66. include me in ur mailinglist =)

    Sam Lanto

    September 4, 2009 at 12:24 AM

  67. i want to be in added in ur mailing list. thanks! :)

    huixian

    August 30, 2009 at 9:19 PM

  68. hi, can you add me to yr mailing list?
    thanks =)

    Cheryl

    August 30, 2009 at 5:46 PM

  69. add me pl thank

    Joie

    August 30, 2009 at 2:46 AM

  70. Do add me. thk you.

    Chiayee

    August 29, 2009 at 10:49 PM

  71. add me! ((:

    GL

    August 26, 2009 at 4:51 PM

  72. pls add me! :)

    frappe

    August 26, 2009 at 4:02 PM

  73. mailing list

    suling

    August 25, 2009 at 1:37 PM

  74. Add

    Faith

    August 23, 2009 at 10:27 PM

  75. Add me please

    Lisa Kwek

    August 23, 2009 at 10:15 PM

  76. add me please thanks ;)

    yunqing

    August 23, 2009 at 7:18 PM

  77. add

    amelia

    August 23, 2009 at 7:05 PM

  78. thanks =)

    xoxo

    aisyah

    August 23, 2009 at 6:37 PM

  79. add me pls ^^

    Esther

    August 23, 2009 at 10:34 AM

  80. add me please!

    Trivena

    August 23, 2009 at 10:27 AM

  81. add pls
    tks!

    memoriesndreams

    August 23, 2009 at 1:34 AM

  82. i like to be added please, ty. :)

    NADERA

    August 23, 2009 at 12:34 AM

  83. add me!

    ET

    August 22, 2009 at 10:43 AM

  84. mail me pls

    kx

    August 17, 2009 at 10:40 PM

  85. add me!

    Diana

    August 16, 2009 at 8:51 PM

  86. Please kindly add me.

    stella chan

    August 15, 2009 at 7:36 PM

  87. Do add meto your mailing list. Thanks!

    Pauline

    August 11, 2009 at 5:08 PM

  88. add me! (:

    angel

    August 10, 2009 at 1:38 AM

  89. Add me to yr ML! Thanks..

    Hui Hui

    August 10, 2009 at 12:25 AM

  90. thanks! pls add me ya

    irene

    August 9, 2009 at 8:37 PM

  91. add me. thanks!

    wee

    August 9, 2009 at 7:58 PM

  92. pls mail me any updates…
    Thanks! :)

    berlina

    August 9, 2009 at 5:27 PM

  93. add me pls!!

    jasmine

    August 9, 2009 at 5:09 PM

  94. add me ya love :)

    Joanne

    August 8, 2009 at 2:10 PM

  95. mailing list, add me!

    Rina

    August 8, 2009 at 12:10 PM

  96. Add me!

    Aisyah

    August 8, 2009 at 7:35 AM

  97. ADD me to ur mailing list..thks!

    Herni

    August 6, 2009 at 7:56 PM

  98. add me? thks :)

    grace

    August 5, 2009 at 11:37 PM

  99. add me :) thanks

    keryn

    August 5, 2009 at 4:30 PM

  100. add me ;)

    peiqi

    August 2, 2009 at 10:35 PM

  101. Pls add me to mailing list ! tyy .
    Btw , HEADBAND A all sold out already ? Will u be putting up headbands for sale again ?

    sweechou

    August 1, 2009 at 9:58 AM

  102. add me

    serene

    August 1, 2009 at 1:31 AM

  103. hi i am interested to be in yr mailing list

    thanks

    alicia

    July 31, 2009 at 6:41 PM

  104. Add please! Thanks. (:

    Rachel

    July 31, 2009 at 2:31 PM

  105. thanks love! (:

    Jennifer

    July 31, 2009 at 2:11 PM

  106. Please add me~ :D

    Fay

    July 30, 2009 at 1:34 AM

  107. me too, thanks. any more satin bands with chiffon flowers available?

    joanna

    July 29, 2009 at 1:07 PM

  108. i wanna be in your mailing list! :D

    Jia Ying

    July 28, 2009 at 9:45 PM

  109. add me pls.thx

    eliani

    July 28, 2009 at 4:08 PM

  110. Pls add me to mailing list. Thanks!

    Daphne

    July 28, 2009 at 2:55 PM

  111. thanks!

    unusual

    July 28, 2009 at 11:21 AM

  112. Pls add me to your mailing list.Thks.

    ls

    July 27, 2009 at 11:24 PM

  113. add mee!!

    Jessica

    July 27, 2009 at 8:30 PM

  114. please add me!

    Kristy

    July 27, 2009 at 4:57 PM

  115. add me :)

    June

    July 27, 2009 at 11:36 AM

  116. hi pls add me to your mailing list. thank

    dwie

    July 27, 2009 at 9:39 AM

  117. add me~!
    thanks sweetie!!

    shirley kam

    July 26, 2009 at 1:35 PM

  118. add me(:

    serli

    July 26, 2009 at 2:26 AM

  119. pls add me

    stephanie

    July 25, 2009 at 2:45 AM

  120. Add me please! :D

    Charlene

    July 24, 2009 at 7:10 PM

  121. Thanks!

    dO

    July 24, 2009 at 3:37 PM

  122. add me thanks :)

    steph

    July 23, 2009 at 7:59 PM

  123. add me. thks

    Eileen

    July 22, 2009 at 2:04 PM

  124. HI!!! ADD MEEE (:

    R.

    July 20, 2009 at 11:43 PM

  125. add me too ^^;

    yingzie

    July 20, 2009 at 2:39 PM

  126. hi, add me?

    Jesline

    July 20, 2009 at 1:22 PM

  127. do add me =)

    Adel

    July 18, 2009 at 11:14 PM

  128. thanks!

    pokie

    July 18, 2009 at 1:47 AM

  129. add me up please! thanks/.

    amanda

    July 16, 2009 at 5:43 PM

  130. pls add me
    ^-^

    Belinda

    July 16, 2009 at 4:51 PM

  131. pls add me :)

    aly

    July 16, 2009 at 1:59 PM

  132. Add me :-)

    Amirah

    July 16, 2009 at 11:58 AM

  133. Please add me! :)

    Angie

    July 16, 2009 at 3:26 AM

  134. Mailing list please!

    Drusilla

    July 16, 2009 at 2:59 AM

  135. thanks

    Agatha

    July 15, 2009 at 8:54 PM

  136. Add. and nice collections :D

    amy

    July 15, 2009 at 6:06 PM

  137. add me=)

    Ms K

    July 15, 2009 at 4:15 PM

  138. Add

    eileen

    July 15, 2009 at 3:01 PM

  139. Add

    hui

    July 15, 2009 at 2:10 PM

  140. thx

    zanne

    July 15, 2009 at 1:15 PM

  141. add me

    sera

    July 15, 2009 at 6:46 AM

  142. add me pls!!

    angeline

    July 15, 2009 at 4:40 AM

  143. loi sh

    July 15, 2009 at 3:04 AM

  144. thanks!

    naddification

    July 14, 2009 at 5:39 PM

  145. just found out about the site and the first 2 collections are really nice =D

    Priscilla

    July 13, 2009 at 5:17 PM

  146. Add me thank you!

    Munyee

    July 12, 2009 at 8:34 AM

  147. Add me pls! thanks! :)

    Evelyn

    July 11, 2009 at 1:34 PM

  148. add me! thanks:D

    joyce

    July 9, 2009 at 8:52 PM

  149. add me

    Jus

    July 6, 2009 at 7:20 PM

  150. Hi, pls add me. Thanks!

    Regina

    July 5, 2009 at 10:23 PM

  151. Add me! (:

    Yu Ling

    July 5, 2009 at 7:04 PM

  152. Add to mailing list

    Thanks

    Agnes

    July 5, 2009 at 3:53 AM

  153. Add mee!

    Serene

    July 3, 2009 at 3:37 AM

  154. add me. thanks.

    Stacy

    July 2, 2009 at 11:31 PM

  155. add me to ur mailing list please! thanks :D

    jia

    July 2, 2009 at 8:45 PM

  156. add meee :d thanks

    Christy

    July 2, 2009 at 8:44 PM

  157. add me in mailing list

    thanks

    lijie

    July 2, 2009 at 8:04 PM

  158. Michelle

    July 2, 2009 at 4:12 PM

  159. add me

    uniz

    July 1, 2009 at 8:03 PM

  160. eca

    July 1, 2009 at 9:59 AM

  161. add me tks :)

    Meiling

    July 1, 2009 at 2:27 AM

  162. do add!

    cowdunganddonut

    June 30, 2009 at 2:51 PM

  163. add me :D

    Thanks!

    Caiping

    June 30, 2009 at 2:02 PM

  164. add me :)

    ng

    June 30, 2009 at 12:12 AM

  165. Shi Yuan

    June 29, 2009 at 1:12 AM

  166. add me!

    SanSan Chan

    June 29, 2009 at 12:00 AM

  167. add me thks! :)

    faith

    June 28, 2009 at 11:25 PM

  168. thanks! (:

    L

    June 28, 2009 at 4:21 PM

  169. Count me in! :)

    Idah Mariyani

    June 27, 2009 at 11:52 PM

  170. thanks :)

    huiling

    June 27, 2009 at 12:21 PM

  171. this is wenyar!!!
    add me ok?
    :)

    thesillyone

    June 27, 2009 at 1:19 AM

  172. pls add me to ur mailing list! thanks. :)

    Cindy

    June 22, 2009 at 8:41 PM

  173. add me (: (:

    Joanna

    June 21, 2009 at 10:37 PM

  174. Ruby

    June 21, 2009 at 6:16 PM

  175. Can I be added? Thankyou:)

    ALICE

    June 8, 2009 at 1:05 PM

  176. Join mailing list

    Prissy

    June 6, 2009 at 10:37 PM

  177. add me thanks!

    Diana

    June 6, 2009 at 1:57 AM

  178. addme

    jw

    June 2, 2009 at 10:42 AM

  179. thanks

    shahidah

    May 31, 2009 at 6:56 PM

  180. Add me!!!

    Charmane

    May 26, 2009 at 1:17 PM

  181. Add me! Thanks! :D

    Ruishan :)

    May 25, 2009 at 4:03 PM

  182. add me, n please bring bak to the blue shift dress w gold buttons!!!!!!!!!!!
    its pretty! :)
    i want one too1

    debbie

    May 20, 2009 at 11:42 PM

  183. add me, please? (:

    jean

    May 11, 2009 at 11:26 AM

  184. Add me to your ML:)

    Cherie

    May 7, 2009 at 10:27 PM

  185. :))))))))))))

    yixin

    May 7, 2009 at 9:31 PM

  186. thanks

    steph

    May 7, 2009 at 2:46 PM

  187. thanks

    jennifer

    May 7, 2009 at 2:35 PM

  188. mailing list(:

    lifah

    May 7, 2009 at 1:36 PM

  189. Add me!! (:

    PRIS

    May 7, 2009 at 11:51 AM

  190. hey add me!!! :)

    ling

    May 6, 2009 at 1:32 PM

  191. ADD ME!

    eveleen

    May 5, 2009 at 10:18 PM

  192. add me !

    b.phosis

    May 5, 2009 at 3:11 PM

  193. Add MI!!!

    yvonne

    May 5, 2009 at 1:58 PM

  194. thanks. :)

    Qiaolin

    May 4, 2009 at 8:56 PM

  195. ADD ME! (:

    peishan

    May 4, 2009 at 3:10 PM

  196. add me

    penelope

    May 4, 2009 at 2:01 PM

  197. thank you!

    ann

    May 3, 2009 at 11:45 PM

  198. add me (:

    peetee

    May 3, 2009 at 6:26 PM

  199. Pls add me in yr mailing list.Thanks!

    Nyx

    May 3, 2009 at 2:50 AM

  200. do add me!

    vanessa

    May 1, 2009 at 6:50 PM

  201. Add me please!

    Yalan

    May 1, 2009 at 5:26 PM

  202. add me please! : )

    evelyn

    May 1, 2009 at 2:48 PM

  203. mailing list :)

    jayee

    May 1, 2009 at 12:58 PM

  204. add me!!

    fashionisloved

    April 30, 2009 at 7:26 PM

  205. Hi, kindly inclide mi

    J

    April 29, 2009 at 3:59 PM

  206. thnks (:

    keely

    April 28, 2009 at 6:05 PM

  207. please add, thanks

    melissa

    April 28, 2009 at 3:56 PM

  208. 1

    Shi Min

    April 28, 2009 at 2:15 PM

  209. Would love to be on the mailing list (:

    siti m

    April 27, 2009 at 9:21 PM

  210. your koala beary OPI nail polish rawks! the boyfriend totally loves it :)

    Ling

    April 27, 2009 at 12:51 AM

  211. ADD ME!

    Grace

    April 25, 2009 at 11:54 PM

  212. Hello, add me please :)

    Ying

    April 22, 2009 at 12:13 PM

  213. siti fairuz

    April 21, 2009 at 3:41 PM

  214. add me=)

    jolene

    April 21, 2009 at 12:11 PM

  215. hi, pls add me!

    huihua

    April 16, 2009 at 12:43 AM

  216. Hi please add me :)
    Thanks!

    Juneeta

    April 15, 2009 at 10:14 PM

  217. add me! THANKS (:

    hweeyee

    April 15, 2009 at 12:17 AM

  218. add me

    seowyuan

    April 15, 2009 at 12:02 AM

  219. Love to be part of your mailing list! (;

    Sunday

    April 14, 2009 at 1:31 AM

  220. add?

    min

    April 13, 2009 at 10:35 PM

  221. add me thanks.

    Lynn

    April 13, 2009 at 4:53 PM

  222. add me, thks

    ying

    April 12, 2009 at 11:30 PM

  223. add!

    weiling

    April 12, 2009 at 10:46 AM

  224. hi! interested to join mailing list! add me. thanks

    jazmine

    April 12, 2009 at 2:37 AM

  225. add me pls! :)

    yenping

    April 11, 2009 at 10:13 AM

  226. add me pls :)

    melissa

    April 10, 2009 at 6:12 PM

  227. Will love to be part of your mailing list! (;

    Sunday

    April 10, 2009 at 5:41 PM

  228. love to be included in your mailing list.

    Thanks
    florence

    Florence

    April 10, 2009 at 3:41 PM

  229. addme

    val

    April 8, 2009 at 9:39 PM

  230. pls add! thanks!

    B

    April 8, 2009 at 5:57 PM

  231. please add me :D

    Goddesslulu

    April 8, 2009 at 3:59 PM

  232. hi pls add me in e mailing list
    thks ;)

    wendy ong

    April 8, 2009 at 3:03 PM

  233. hi huishan here. pls add me. thanks

    huishan

    April 8, 2009 at 12:31 PM

  234. Add me. :)

    Octavia

    April 8, 2009 at 12:22 PM

  235. pls add ya.

    CELINE

    April 8, 2009 at 10:52 AM

  236. ADD ME =)

    SITI

    April 8, 2009 at 9:10 AM

  237. add me!

    liying

    April 8, 2009 at 1:29 AM

  238. Thanks!

    Michelle

    April 7, 2009 at 10:30 PM

  239. Add me! :))

    Fizah

    April 7, 2009 at 7:22 PM

  240. add me!

    Ariel

    April 7, 2009 at 6:25 PM

  241. .

    nana

    April 7, 2009 at 6:21 PM

    • add meto mailing list :)

      theresa

      July 28, 2009 at 11:43 AM

    • hi,
      I would like to join your mailing list.

      sally

      July 28, 2009 at 9:43 PM


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: